Welcome to our blog

May 23, 2011

kerek ker..??

Tadi ada seorang member aku tanya..."Shah, ko kenal Pian tak ?"....."Pian mana bang ?"...."Alahhh, Pian yg bini dia baru bersalin tu.."....... "Ohh !! Kalau Pian tu saya kenal la bang...kenapa..?"...... "takde la, dia tu sepupu aku..aku tanya dia ko kenal Shah tak..? dia kata dia kenal ko....tapi dia kata muka ko cam kerek...!!"....tapi aku cakap la, "Eh !..ye ker...mana ada...kenapa lak ko kata camtu..?"......then aku cakap lagi kat dia.. "Tapi aku kenal sangat Shah tu, dia baik jer...dia ok jer..."........
....ermmmmm.....  : (

Soklannyer....Betul ke muka aku cam 'kerek' ??...tapi kalu ye pon nk wat camner...muka ni anugarah Allah...janji aku tak kacau orang sudah.....

1 comments:

Anonymous said...

sian... kerek ek...

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.