Welcome to our blog

July 11, 2011

Happy Birthday to Me!

Muuaahahahah.... dah bertambah umurku setahun lagi... :P... x pe... age is just a number... I'm still young at heart... hehehe

Yesterday x gi memana pon siang tu.. sebab penat si makcik paten kawen, so, bangun lambat.  kol 10.  Itupun sebab Ecah kejut nak bagi birthday card... kalau x sure membongkang kat atas katil lagi.... Dani aku dah post ke bawah bagi kat maid jaga.. hehehe... ngantuk babe!  perut pon x sedap.

Pas tu turun bawah main ngan Dani and then tengok CSI back 2 back.  Incik Abah ajak kuar aku kata jap gi ar.. nak layan CSI dulu.  Pas tu aku tido lagi... memang smalam malas tahap dewa.. hehehe.. birthday kan!  sekati ar nak wat apa pon... hehehehe... bak kata Bruno Mars "Today I dont feel like doing anything... I just wanna lay in my bed... dont feel like picking up my phone.... so leave a message at the tone... Coz today I swear I'm not doing anything... "... hahahha.. ingat nak masak spegeti, berdiri depan dapur gas tu... pas tu patah balik lepak kat sofa membongkang... hahahaha... suker!  suker!

Incik Abah pon sibuk layan internet tengok Bersih... aku pon tido lar.... pas tu bangun tengok tv lagi... bebudak kasi makan roti ngan nutella... blasah jer... pas tu main ngan Dani.... pas Asar baru sesiap kuar dating ngan Incik Abah.

Kitorang gi OU.  Repair sport shoes dia and my shoes also.... kena 27 hengget.  tanya pasal bag merah aku tu boleh ke nak repair.. orang kedai tu kata boleh!  tapi RM100.  mak datok!  trus kami gi surau, pas tu gi makan kat Kluang Station.  Memula ingat x mo makan.. tapi tengok Chee Cheong Fan dia cam sedap so aku pon order jer.... minum lime juice ... yum! yum!  Incik Abah makan bihun goreng dia... minum sirap bandung.. hemm.. x suker...

Pas tu dia tanya nak apa adiah besday.. aku cakap nak beli tudung yg aku jual.. hehehheh... sindri jual sindri beli.... utk pakai kat kenduri si Makcik Paten sabtu nih.... pas tu dia tanya nak apa lagi?  aku ckp nak tgk wayang.  citer aper?  Super 8... ok jom!



Gi la tengok show kol 9.45pm.  Duduk 3rd row from the screne.  X pe lar.  asalkan kat tengah.  Ada minah sebelah ni bawak anak dia ... kecik lagi kot!  dalam 1 thn lebih... menjerit2 budak tu takut.  amende ar... tetentu 18PG.  ganas kot!  action banyak gak... terkejut2 jugak la nengok.  Best citer dia... Incik Abah pon suka.  Bebudak ni la jadik hero.

Pas tu balik tu aku dah ngantuk.  Tetiba Incik Abah bawak gi Kota Damansara... bila aku tanya nak gi mana.. dia kata nak balik la... tup tup benti depan Vichuda.  Dah kol 12 mlm kot!  Hmm.. Aku x larat nak makan dah tapi since dia lapar aku TEMAN je ler.  pas tu dia soh makan jugak.  utk sahur katanya.  aku pon order cendawan goreng kailan, telur dadar and nasik putih.  dia order kuey teow ladna.  haaa.. makan tengah malam tuuuuuu.... x per.. aku pk esok nak puasa....

tapi arini x puasa... hahahaha... eeeeee... x suker.. x suker.... ni sebenarnya tengah tunggu Incik Abah bersiap nak gi keje.. tengok lar... sempat aku blogging mentara tunggu dia siap... cam anak dara kan!

Pepe pon, thanks Incik Abah sebab banja makan n tengok wayang.... I'm happy... :P

Thanks to all my frens for all the wishes... Even my lengchai boss also smsed me and wish.. hehehe... terharuuuu... mama pon sms jugak.... tq! tq! tq!  I'm so loved! hahaha

Arini Pakcik Parley nak bagi adiah... yahooooo!!!!!!!

0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.