Welcome to our blog

November 14, 2011

Lepak2 jerr...

Assalamualaikum!

As you already knew, I love watching movies/dramas.  X kesah dari negara mana... aku memang sukerr banget!

Haritu tengah boring tengok Astro x de citer menarik, tup tup terbuka channel apa ntah x ingat... waktu pon x ingat... hari apa pon x ingat... dok tekan sana sini tup tup ternampak mamat nih.....


Harus la aku x bukak channel laen kan!  Citer apa ek?  Tajuk dia "Kekasih Awal & Akhir".  Dia jadik pengarah drama ni taw!  huhu.... sapa lagi berlakon? ni hah.... pompuan2 chantek nih...


Memang sedih citer dia... aku pon berangan kalau la laki aku leh setia dan sayang kat aku cemana si Awal sayang n setia kat isteri dia, Akhiriah walaupun lumpuh.  Even dia dah kawen ngan Julia sebab Akhiriah suruh for the sake of their daughter, dia still x tinggalkan Akhiriah and sayang giller kat Akhiriah sampai Julia jeles.  Last2 Julia kena cerai sebab marah2 Akhiriah.  Padan muka kauuuu!!!  Cinta sejati tuuuuuuu!!!! hmm... ada ke lelaki cenggini ek?

Okeh... okeh.... movies laen yg aku tengok kat wayang... citer nih...




Excited giller aku nengok citer nih... Pi tengok ngan Pakcik Parley.. aku ingat masa tu ari Jumaat. nak balik hujan lebat, jalan jem giller barbie... so, per lagi... tengok wayang ler...


Tapi terpaksa duduk asing ngan Pakcik Parley sebab ramai orang. Aku dok sebelah Indian guy yg sangat besar. Punya la excited sampai aku terlupa sebelah aku tu orang laen. Siap pukul2 dia lagi.... Adush! Buat malu jer... citer dia best gillleerrr!!! Especially masa Atom lawan.. and he's so cute when he dance.... sukerrrr!!!!  sapa yg lom tengok lagi, MEMANG RUGI BESAR, tahu x?

Aritu masa hubby balik cuti Raya Haji, kitorang bawak anak2 gi tengok citer nih.... lawak siot!!! Laki aku ketawa gila baban! Hihi.....


Anak2 aku pun enjoy giller citer nih. Pi la bawak anak2 korang tengok.... memang best.. cuma jangan lepas ni korang bela toyol udah!

Meh nak share gambar lagi....




masa ni baru sampai.... bebudak ni excited giller nak gi tengok wayang.... memang dah lama pon x bawak dorang nengok wayang....




tangkap gambar cenggini atas arahan anak dara ku si Farah.... seboleh2 nak gak tangkap gambar cenggini... ikot je ler... masa ni tengah berator nak beli tiket Toyol...


sempat lagi posing sementara tunggu Abah beli tiket.  Nak gak ikot gaya si toyol tu.. jangan jadik toyol udah ler yer... Pas tu nampak McD trus terjerit2 nak makan eskem... kalau ikotkan aku, x layan.. tapi sebab Abah baru balik... dorang pujuk Abahnyer puleekkk.... pas tu memasing berkokok sampai arini... batuk.... tsk...


Ecah merajuk sebab nak mainan barbie...

Ecah:  Beli la Ummie ... seringgit jerrrr.. kalau Ummie x de duit x per.. pakai duit Ecah.. Ecah bawak duit.. (sambil seluk poket seluar dia n kluarkan sehengget.. adddoooiiiii!!!!)
Aku:  Takkan harga dia singgit Ecah oi... tu Barbie tuuuu.. siap ngan rumah la ngan baju2 dia... besar ni.. xkan singgit...
Ecah:  Alaaaaaaaaaaaaaaaa....

So, tu la ruper org merajuk ek.... actually bukan sehengget regenyer... RM100 Ecah ooiii!!!!!  Abah gelakkan dia.. tu yang merajuk tu...


Yang lagi 3 orang ni x de ingat aper dah.. asyik lapar jer.... makaaan jer keje nyer.. masa ni kat A&W Cineleisure.. eh!  dah x panggil Cineleisure dah... apa tu? e@Curve?  ha tul la tu kot...



Tiba sudah Abah nak balik Terengganu balik... sedeyyy.. ni hntr sampai Petronas kat tepi highway MRR2 tuuu... bebudak plak kebulor.. makan sat kat Burger King...



 Tata Abah... bila nak baik lagi?????? Balik la cepaatttt... Uuwwwaaaaaaaaa!!!!!!!

Okeh.  x mo sedey sedey... x mo... *tapi dok sedey lagi ni.... emosi x terkawal.... hmmm...
Lepas ni nak nengok citer ni pulak.. heharap leh la tengok ngan Cik Abang terchentaa...



And....


Tapi rasanya citer twilight tu kena tengok sendiri laaa.... cik Abang kiter x minat citer nih.... see... see.. soh berkorban teman isteri terchenta tengok citer ni pon x mo.. cemana?

Tapi citer Ombak Rindu ni pon harus tengok... kalau dia x nak teman gak.. x pe ler... tengok sensorang je ler.... nak wat cemana.. org x sudi ....

uuuwwwwwaaaaaaaaa!!!!! 

0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.