Welcome to our blog

December 22, 2011

Pelajar cemerlang kahwin gay...

Hamek ko!  3 posts in a day... saja nak mengada2 sket arini blogging... still early to start work.  malas la plak rasa.... bos x de tapi cam x de maknanya... kerja sama je banyak nyer bos ada ke x.... hmm..

Okeh.  nak kongsi citer yg korang mungkin pon dah tau tapi x kira.. nak citer jugak... actually amik dari link nih.. Nurizspace.com

Ni pasal Arif Alfian, 28 thn, yg parents dia kuar tv bebaru ni cakap anak dia hilang.  Arif Alfian ni seorang pelajar cemerlang dlm SPM and bekas pelajar tajaan Petronas.  Sebab dia x abis belajar, khabarnya parents dia kena bayar balik kat Petronas sejumlah wang yg banyak *doih!  skema nyer ayat*.  Sian parents dia.. menyusahkan mak bapak betol. 

To cut the story short, Arif ni sebenarnya x hilang tapi dah kawin ngan gay namanya Jonathan.  Tengok gambar kawen kat bawah.  Citer selanjutnya baca di sini... Aku nak kongsikan gambar dia jer.... x dpt bayangkan cemana perasaan parents dia.... nauzubillah...









Dia cakap cenggini kat media...

“I feel I have been inadvertently thrust into the public eye. I just want to get by without upsetting anyone or causing any trouble. My overriding concern is for my family,”


“Saya tidak memeluk agama lain, apa yang dilaporkan sangat bertentangan dengan hakikat sebenar. Saya dilahirkan sebagai Muslim, saya masih seorang Muslim dan akan kekal Muslim sehingga saya meninggal dunia. Tiada apa yang mampu menggoncang keimanan saya,”


Hmm.. tiada apa yg mampu menggoncang keimanan saya?  *jaw drops... eyes almost pop out*

Hope Allah will lead him back to the correct path... Amin.

0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.