Welcome to our blog

January 10, 2012

Another supprise for me!

Assalamualaikum!

Last weeknyer citer.. setelah bercuti lama, maka on 3 January hr tu, aku mai opis dan terkezut tengok tempat aku.... sapa jugak la yg mendajalkan aku nih?  Jessy the messy and crazy cuti kot sama ngan aku!  Ni mesti anak murid dia la yg dengki ngan aku niiiii...



Aku marah?  X langsung!  Happy lagi ada laaa... x sangka ada jugak org rindu kat aku.. hehehehe... glamer pagi tu.. semua orang tanya aku surprise ke x... sapa yg buat.... bla bla bla...

To Vind n Pei Yee.. terima kasih laaaaa kerana merindui aku... hahahahaha... korang hado? hik hik hik!

0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.